Kiinnostaako saada tämä meidän 146min mittainen LEGO-leffa DVD:llä?
Pistä osoitteesi minulle privana, niin postitan leffan kunhan niitä on valmiina. (näillä näkymin ei ennen Joulua ehdi, vaikka toiveita siitä vielä elätellään)
Leffa jaetaan ilmaiseksi!Katsoja katsoo sen ja päättää sitten oliko se lahjoituksen arvoinen.
Jos lahjoituksen haluaa sitten tehdä, niin ohje on sitten DVD:n mukana ja myös kotisivullamme.
DVD on nyt painossa ja mikäli sieltä tulee toimivaa kamaa ulos, niin
500kpl erä on tätä KastleVaniaa sitten olemassa. Jaetaan nyt ensin ääninäyttelijöille omansa, sitten Palikkatakomon porukalle tämän ilmoituksen perusteella saatuihin osoitteisiin* ja sitten jatkossa loput jäljelle jäävät tulee jakoon Palikkatakomon näyttelyiden yhteydessä. Sitten kun 500 loppuu niin se on siinä, uutta painosta ei ole toistaiseksi suunnitteilla.
YouTubestahan tämä tulee myös katsottavaksi, mutta aika moni varmaan mieluummin katsoo DVD:ltä?
Jos olet kiinnostunut varaamaan samalla leffaa kavereille/sukulaisille, niin pistä myös yv:tä minulle, sovitaan erikseen isompien pakettien toimitukset, määrät ja postikulut.
*niin, sovitaan nyt alkuun vaikka näin, että 30 ekaa mulle tullutta varausta otan vastaan, sitten kun ne on toimitettu jatkan vasta eteenpäin, sillä kun kaiken muun ohessa näitä hoidan, niin en voi antaa itseni hukkua postitushommiin :)
Palikkatakomon perustajajäsen, Admin, MOC-rakentaja, Animaattori.
Instagram/Erythron ¤
HOViNET.com ¤
Stopping the Motion since 2002 ¤
YouTube
Muokattu 4 kertaa. Muokattu viimeksi 19/12/2012 19:46.