Minä en pysty katsomaan mitään Making Offia.

Harmittaa, sillä se on vissiin siellä Kurimuksessa tai jotain, koska se sanoo että virheellinen sivu tai jotain: Not found: The requested URL /~hovinet/extraa/vania/vania_making_of_1.rmvb was not found on this server.
No kuitenkin, hyviä animaatioitahan teillä on! Pakko sanoa, että yksi parhaista tiimeistä ikinä mitä olen Youtubessa ja muualla tavannut. Pakko vetää ihan pikkusen offia: (meikäläisen luokkatoverit pitävät tätä harrastusta lapsellisena, se vituttaa minua, mutta mitä väliä, sitten kun muutama tuli luokseni ja näytin heille miten homma toimii, hekin halusivat... Aika jännä, ennakkoluulo on ihmisen yksi pahimmista vihollisista. "Eräät kaverini pitävät sitä silti liian lapsellisena

)
Joo, Vaniaahan tässä ootellaan... Tuubiin tulee hyviä näyttöpätkiä, testejä ja teasereita KV:sta. Se on varmaan yksi ensimmäisistä tai jopa ensimmäinen niin pitkä lego animaatio, missä on käytetty Stop Motion tekniikkaa (aivan melkein) koko ajan.

No kuitenkin... en pysty lataamaan Vanian sivuilta mitään, joten pyydän tähän "(armahdusta)" apua. Justus-Marssi olis kiva nähä myös. Mukavaa pääsiäistä vaan Jantzulle ja muille.
--------
November Films:
[
www.youtube.com]
Muokattu 2 kertaa. Muokattu viimeksi 23/04/2011 17:00.